RSS

Tulipa - Hair & Beauty Supplies


Tulipa Hair & Beauty Supplies çeşitli kozmetik ve saç bakım ürünleri bulabileceğiniz bir site.
Kısaca keşfimi anlatacak olursam; Türkiyede 70TL' ye satılan bir saç boyasını yaklaşık 12GBP'ye bulmamla başladı. Önce tereddüt ettim Türkiye'ye kargolıyorlar mı diye. Ya da kargo ücretinde bir artış oluyor muydu? Bir mail yazdım belki cevap verirler dedim. 1-2 saat sonra cevap döndüler ve görünen fiyat ve kargo ücretiyle sipariş verebileceğimi söylediler.

Cuma günü verdiğim sipariş salı günü elime ulaştı. Üstelik paketin üstünde çok hoş bir UK pul'u ile birikte :)

Bazen sırf bu yüzden seviyorum ben interneti. Çok bencilce ama çok zevkli! İlerleyen zamanlarda tekrar sipariş verecek olursam, gelişmeleri update edeceğim.
Görüşmek üzere...

0 yorum:

Yorum Gönder